I don't want to

Jag vill inte:

  • Ha en massa ansvar och grejer... skit. Bara för man är 18 måste man fixa massa saker. Orka! Mamma...?
  • Skriva ett fucking tal till nationella provet i Svenska B.  Jag kan inte prata inför folk! Jag kan dansa på scen, jag kan vara supersocial med vänner. Men hålla tal? NO WAY JOSÉ!
  • Att Little Shop of Horrors ska ta slut. Föreställningarna har iofs inte börjat än, men när de väl gör det säger det nog bara GLUFS och sen är det över.... neeeeej :(
  • Frysa om fötterna. Det är jobbigt ju. Kallt och så.
  • Vara sugen på choklad. Tyvärr så är jag det... lite.
  • Hoppa bungyjump. För det vore läskigt.
  • Ha prov på judendomen. I don't know anything about it... Plugga i guess. Och jag gillar inte att plugga. Se my point?

Mhmmmmmmmmmm. Hej då säger negativa klubben, bestående av Lisa Dahlgren...
Haha. Fast det finns positiva saker med. Men de passar inte in här!


Kommentarer
Postat av: Sabina

<3 vännen då! Du fixar det här :) 18 = allt ansvar typ... Säger samma sak: Orka!  haha!

2010-10-11 @ 17:41:56
URL: http://sabinasbild.blogg.se/
Postat av: Mamma

Men.... hallå där, vem är det som längtat i åratal efter att bli vuxen och äntligen få bestämma och göra massa saker själv...??

Jaja, tur du har mig =)

Puss <3

2010-10-11 @ 20:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0