helgen

Den här helgen har jag varit ledig från musikalrepen. Har känts konstigt, men kul att ha hunnit med att träffa kompisar och så! :) I fredags var jag ute på krogen för första gången (eller egentligen inte, var ju ute i Spanien i mars... men första gången i Sverige då). Hade en jättebra kväll :) Min och Fannys dans hemma hos Vickis var ju finast. Tyvärr var det ju reggaekväll på S2 men det gjorde inget. Igår var jag till Falun med pappa och kollade i affärer. Jag behöver nya vinterskor. Hittade inga. Skitsamma. På kvällen var jag upp till Lindberghallen och kollade på scenbygget, det ser inte ut som samma ställe längre! Skitbra blir det. Sen åkte jag hem till Stina-Kari och åt middag. Trevligt trevligt. Idag ska jag nog också ta mig till Lindberghallen och kolla läget, spännande. Sen blir det dans! :D Har inte dansat på flera dygn. Eller... 2 dygn. Dansabstinensen börjar kicka in! Ett skittråkigt inlägg, men jaja. Man kan ju inte vara rolig jämt!

Kommentarer
Postat av: Sabina

sant. Man kan inte va rolig jämt :) Men skitsamma, huvudsaken man vet att du lever vännen :D :D <3

2010-10-10 @ 19:43:20
URL: http://sabinasbild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0