AJ

Inatt gick jag och lade mig klockan 9, var förbaskat trött. Drömde efter ett tag att jag hade enormt ont i magen, på vänster sida.
Klockan 1 vaknade jag. Och jag hade så jäääävla ont i magen, låg bara och vred mig. Fy fan. Tog en tablett (som inte hjälpte) och lyckades till slut somna om, men vaknade hela tiden. Klockan 02.33 stod jag inte ut längre, gick upp och satte mig i köket, mamma var uppe och drack vatten. Vi trodde båda två att vi skulle få åka in till akuten, bara grät och gnällde, haha.Det kändes precis som när jag var inlagd på 34:an när jag var 12 för att de trodde jag hade blindtarmsinflammation, fast på vänster sida den här gången. Då var det nån körtel i magen som var inflammerad eller nåt, kanske var samma sak nu, ingen aning.
I alla fall lyckades jag till slut somna om och vaknade frisk och kry imorse! Sicken tur! Har bara kännt av det lite lite grann under dagen, förhoppningsvis kommer det inte tillbaka :) Så det kan gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0