10...

Det är tio dagar kvar till premiären. Nu börjar nedräkningen på riktigt!
Två artiklar om oss på dt.se idag igen,
http://www.dt.se/nyheter/gagnef/article784385.ece
Den andra verkar de ha tagit bort? Hm.

Jag är jävligt busy måste jag säga. Har inte en dag utan något inplanerat förrän nästa fredag. Och är det katastrof så är den dagen också planerad. Dessutom har man den jävla förbannade skolan. Jag fattar inte hur man ska hinna med allting. Eller jo egentligen fattar jag. Man måste ha helt tvärtom pluggteknik mot mig. Jag skjuter upp allt och hinner inget. Varför? Inte en aning. Jag orkar inte ta tag i något. Jag blir så när jag blir stressad.

Suck.

Fast mitt liv är rätt bra ändå just nu måste jag säga :D


Kommentarer
Postat av: sabina

det viktigaste är ju att du mår bra! <3 Du får tackla din stress och göra en sak i taget. Att göra allt på en och samma gång går ju inte :D

2010-10-27 @ 20:17:39
URL: http://sabinasbild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0