(Y)

Bra och skön dag idag, vaknade 8, tog bara på mig idrottskläder och tog bussen till Maserhallen klockan 5 i nio, hade idrott med lite löpning och crosstraining, bollsporter och spjutkastning, sen följde jag med hem till Vickis och väntade på min buss hem som gick 11.50. Skönt med bara en lektion, matten och naturkunskapen var inställda. Sen har jag mest suttit och segat tills halv 6 när dansen började.
Jag tror alla har fattat att jag är helt galen i att dansa, det är så freaking roligt. Började på en koreografi idag, verkar bli jättebra det här! Det känns bra! :D Åh vad jag längtar till nästa onsdag nu...
Imorgon börjar dagen också med dans, jazz (i skolan). Det är väl också helt okej men inte samma sak... På min dansskola har jag dansat sen jag var 9 och där har jag tagit mig till näst bästa gruppen och får turnera och så, det är väldigt hög nivå, på skolan tar vi det liksom ...från grunden igen. Lite boring men helt okej ändå... man kan ju alltid lära sig nåt nytt.
Men nu ska jag hoppa in i duschen! Ska bli superskönt... kanske till och med ska ta mig ett bad? Så får det bli, sen ikväll är det sista avsnittet av So You Think You Can Dance :) Tjabba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0