update

Inte skrivit på flera dagar nu, har inte orkat. Men nu kommer en liten update! :)

Veckan har varit seg men har ändå gått fort. Hmm...? Aja men så känns det iaf, den har vart tråkig liksom men det känns ändå som det nyss var måndag och imorgon är det fredag.

I tisdags missade jag dansen med Cattis bara för att jag skulle till den himla tandläkaren :( Det var bara vanlig undersökning och så fick jag mintlack på tänderna ( DE HAR BYTT UT BANANLACKEN :D ) De skulle slipa en tand också som det har försvunnit en flisa ifrån, men det glömde de -.- Men skitsamma.
I går hade vi orientering på idrotten. Jaga hatar orientering, man måste j typ koncentrera sig och hålla på och läsa karta och så kan man gå vilse :( Det gjorde jag inte eftersom vi var på sportfältet, haha, men asså nästa onsdag ska vi ha orienteringsdag i paradisbacken/plättbacken (jag tycker plättbacken är ett MYCKET bättre namn, för den där jäkla backen och skogen runt är verkligen inget paradis! Mer en... plätt! ) Jag vill inte. Jag gillar inte orientering :( Vi slapp den här orienteringsdagen förra året eftersom vi inte läste idrott då (eftersom vi har dans så har vi bara idrott A, alla andra har idrott B också. Alla läser idrott A i 1:an & 2:an och idrott B i 3:an, men vi läser bara idrott A i 2:an och 3:an) men i år måste vi vara med :/ Måste även vara med på alla friluftsdagar och Mellstajoggen på typ en mil som vi också slapp förra året. Skit.
Igår kväll var det dans :) SJUKT snabbt gick det, svårt men riiiktigt roligt! Kommer bli superbra när vi sätter det sen! :D ÅH jag älskar dans.
Idag har jag haft ont i huvudet hela dagen :( Började dagen med dans, sen spanska. Kom nästan försent eftersom jag fick gå från stan till skolan för att jag missade bussen... Sen var det ensemblesång, gick inte bra idag :( Hade jättesvårt med stämmorna, och så kändes det som rösten fastnade i halsen! Sen var det teater, skulle ta några kort till en broschyr som ska ut till 9:orna.
Idag blir det jättegod mat, fattiga riddare. Som pankakssmet fast med bröd... aja svårt att förklara. Men gott! Sen ska jag se på idol och sova. Men nu ska jag spela lite escape-spel tror jag (fast jag klarar dem aldrig utan fuskar alltid!)
Tjabba!


Bilden är inte tagen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0