tråkigt

Nämn något som gjorde dig glad igår: att det gick så bra både på teatern och sången!
Vad gjorde du kl 08 imorse: sov...
Vad gjorde du för 15 min sedan: läste bloggar, skrev på fecebook
Det sista du sa högt: "mm"  kanske :p
Det senaste någon sa till dig: massa åsikter om programmet "här är ditt liv"
Vad har du druckit idag: mjölk och vatten
Vad var det senaste du åt: Ben&Jerry's Phish Food :p
Vad var det senaste du köpte: Ben&Jerry's Phish Food :)
Vad är det för färg på din ytterdörr: mörkt brun hos pappa, vit hos mamma
Vad är det för väder hos dig nu: det var soligt på dagen men nu är det mörkt
Godaste glassmaken: Ben&Jerry's Phish Food/Chocolate Macadamia
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej, inte äkta kärlek. Gjorde förut.
Sover du tungt: om jag är riktigt trött eller behöver sova. Och om sängen är skön och ingen snarkar!
Drömmer du mardrömmar: det händer... drömt 2 gånger på kort rid om döden, först att jag skulle dö i cancer om en månad, sen att en kompis näsa blev svart och sen dog hon på sjukhuset :s
Trivs du med ditt jobb: jobbar icke, pluggar. Men där trivs jag.
Favoritlåt just nu: Boat Behind - kings of convenience är bra :)
Vad ser du om du tittar till höger: Olas säng
Vad gör dig glad just nu: Att jag ska dansa imorgon och att jag ska hem till Jonas på "fest" imorgon
Vad ska du göra härnäst: sova
Höger eller vänsterhänt: höger.
Humör just nu: trött, lite "down" pga av ont i huvudet & handleden
Favoritgodis: surt godis. saltlakrits. Turkisk peppar.
Kläder just nu: uppvikta jeans, grönblårutigtt linne, grön kofta
Sommarplaner: inför nästa sommar alltså? P&L.
Hur många kuddar sover du med: Har 2 men sover oftast på en, en jättemjuk & mysig.
Spelar du något instrument: nej, bara lite piano på musiklektionerna. sjunger.
Morgon eller nattmänniska: eftermiddagsmänniska tror jag.
Vad är viktigast för dig: vänner & familj . Dans.
Är du kittlig: som tusan...
Snarkar du: nej
Stjärntecken: våg
Äckligaste insekten: insekter har 6 ben så jag kan inte svara maskar och larver. Men det gör jag ändå. Får jäkla panik av maskar.
Stökigt eller välstädat: städat... men det håller aldrig särskilt länge :p
Längtar du mest efter just nu: Mina syskon som jag inte träffat på ett tag, en av dem inte på över 2 år...

Kommentarer
Postat av: adam lagerström

haha, maskar och larver ?



http://adamlagerstrom.blogg.se

2009-09-20 @ 21:25:39
URL: http://adamlagerstrom.blogg.se/
Postat av: Carro

sv: tja, jag är sjukt seg på att svara på bloggkommentarer.

Men om du fortfarande undrar så spelar Paramore den 30 november. Biljetter säljs via eventim.

2009-09-21 @ 00:05:24
URL: http://ctlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0