Torsdag! (höll på att skriva tisdag :p )



Helt sjukt! Jag skrattar så mycket hahahaha!


Igår var det orienteringsdag, det gick väl helt okej fast vi (pga mig) råkade bli lite lost in the skog. Stannade och åt blåbär i en kvart istället. Haha. Aa och sen så råkade vi ju (delvis pga mig) plöja oss igenom tätaste snårskogen... (a) Och blött och eländigt var det. Men vad gör man? Man får ju göra det bästa utav det! Vi hittade typ 7 kontroller sen orkade vi inte mer.
Dansen igår var ju tio gånger svårare än förra veckan, och då tyckte jag det var svårt... Därför har jag gått runt hela dagen och nynnat och övat lite diskret sådär, hahaha! Måste sett helt stört ut typ vid busshållplatsen där jag står och hummar och viftar med armarna och kliver omkring!
Annars har jag haft en trevlig dag, lite seg men helt okej. Och imorgon har jag en välbehövlig sovmorgon! Sen ska det pluggas matte hela helgen. Tjabba!

Kommentarer
Postat av: sabina

HAHAHAHAHAH!!!;D Den där är ju bara SÅ BÄST! XD

2009-09-25 @ 17:13:08
URL: http://sabinasbild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0