SNARRRRKKKK

Asså den här dagen har kännts som en hel himla vecka! Helt sjukt!
Började ju med att jag tappade min mobil igår när jag sprang till bussen, så såfort jag kom till skolan letade jag igenom hela skåpet för att vara säker på att den inte låg där. Saknade den så jäkla mycket men den var inte där :( :( :(
Hade teater första lektionen, hade kommit massa nya till vår teatergrupp, nu är vi typ 14 istället för 6 som vi var förut :o . Men men, det funkar väl också... teatern slutade 9.15 typ eller nåt sånt, sen hade jag ingen spanska, så istället för ett litet hål innan spanskan och ett litet hål + lunch efter, så hade jag hål + lunch i över 3 timmar. Men jag gjorde en spanskauppgift i typ en timme och chillade lite, gick även till expeditionen och frågade ifall de hade fått in en mobil, och det hade de! Efter typ niohundra frågor så trodde de på att den var min så jag fick tillbaka den! TACK, den som lämnade in den! Fick låna Norriz mobil och ringa mamma så hon kunde spärra upp den, hade spärrat simkortet igår. Så det var ju bra iaf!
Sen hade vi mentorstid, fick äntligen mitt busskort och så fick vi salta pinnar, haha :) Sen höll vi på och fjanta runt i teatersalen till "sex bomb" och "barbie girl" i typ en kvart, askul. Hade engelska sen men gjorde typ inget, läste kanske två sidor i min bok, haha! Gick även och lämnade tillbaka min biljett till "Goodnight Sweetheart", ska inte se den imorgon. Ska dansa istället, har ju längtat i en vecka :)
Aja, sen hade vi dans.. dagen bara fortsatte och fortsatte, haha! Känns som en evighet sen jag gick till bussen imorse! Men dansen var iaf skiiiitkul, Cattis är så bra lärare och går snabbare fram, roligare för mig! Började på en koreografi, askul.
Tog bussen, kom hem vid 5, sen har jag suttit här, plus att jag har käkat lite. Ska duscha och chilla och så ska jag se idol som har säsongspremiär idag! Najs!
Imorgon har jag sovmorgon till 9.40. Det är ju najs, men nåt som inte är najs är att dagen kommer börja med rugby, fotboll & 2km löpning. Najsigare är det ju att man bara har 3 lektioner och slutar 13.45! Puss på det! Tjabba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0