Ojoj

Dålig uppdatering eller vad?

Aja, börjar med måndagen då, följde med Vickis hem efter skolan och åt våfflor och fick håret plattat innan vi drog till Falun med teatergruppen för att kolla på teater om när Stora Enso lades ner i Norrsundet. Jag tycker den var helt konstig, jag tror jag var för ung för att fatta den :s De pratade massa om politik och facket och andra konstiga tråkiga ord. Men aja. Jag var trött också, hade sovit 4 timmar på natten (jag har sömnproblem) och sen varit hemifrån sen 7 på morgonen & teatern började 19.00. När jag kom hem sen var jag så trött så jag började grina (gör jag alltid när jag är tillräckligt trött) och lade mig direkt.

Igår hade jag spanskaprov, jag tror det gick bra fast jag inte hade pluggat ett enda ord. Kom inte på vad lägenhet hette på spanska (apartamento/piso) och inte vad desfrutarse betydde heller (njuta, som jag gissade på men aldrig skrev). Men hyfsat för att inte ha pluggat tror jag det blev iaf. Sen hade vi dans med Cattis, klassen ska vara med på KFUM dansstudios uppvisningar i december så vi började jobba med Thrillerkoreografin som vi ska dansa :) SJUKT kul att vara zombies! Haha!

Idag var det mellstajoggen/löpet/promenaden. Man ska alltså gå/springa/jogga till Mellsta och tillbaka från maserhallen, 6 km. Vi gick, jag vickis och Fanny. Vill man vara duktigare kan man springa en eller flera rundor i mellsta också, man fick välja mellan att göra 6, 8, 10, 12 eller 14 km. Vi gick 6 km. För att göra "Hagaklassikern" skulle man springa 10 km. Orka! Haha vi gick 6 km på 1h 8min typ, NorriZ sprang 10 på 53min :o Aja. Vissa är bättre än andra på vissa saker, :p

IMORGON FYLLER JAG ÅR!



Gammal fjortisbild, haha :p

Kommentarer
Postat av: sabina

hihi :P tack <3

2009-10-01 @ 06:57:24
URL: http://sabinasbild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0