Nationella skitdagen?

Dagen började illa, med nyheten om ett självmordsförsök... Det var riktigt tråkigt att höra. Jag hoppas att det löser sig. Fortsatte sen med att många var deppiga i skolan av alla möjliga olika anledningar tydligen mycket som har hänt alla just nu, själv började jag grina på svenskan för att jag inte kunde koncentrera mig på skoljobbet utan bara kunde tänka på hur det kunde ha gått inatt för hon som mådde så dåligt. Sången var inställd = 3 timmars hål. Åt lunch, mådde jätteilla, satt och pratade lite med kompisar. Sen gick jag och Vickis upp till teatersalen och släckte, drog för draperierna, tände lite blått och rött ljus och lade oss på madrasser med filtar och kuddar och lyssnade på musik. Vickis sov i typ 40 min och jag somnade nästan. På engelskan kollade vi bara på film, sen höll jag på att missa bussen. Fick även gå hem från stationen eftersom jag inte hade cykeln där :( Men det var iaf fint väder. Sen var jag med Sabina, något positivt iaf! Vi fotade lite, ni får se bilder sen. Sen har jag bara myst här hemma. Imorgon blir det också mys, och plugg! Jag ligger efter i matten som vanligt. Tjabba!

Kommentarer
Postat av: sabina

Hoppas att du och tjejen blir bättre <33 Finns här om du behöver prata :) <3

2009-09-26 @ 18:54:00
URL: http://sabinasbild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0