najs dag!

Ännu en skön dag, började med dans imorse, eller egentligen började jag väl med en pronmenad till dansstudion, fick gå av bussen vi banverket för den gick inte genom stan? Oookeeej... Nästa gång tar jag vanliga bussen! Aja men sen var det iaf dans, det var helt okej, vi fick koreografera lite själva fast m,in och Vickis koreografi var lite lätt kanske. Sen var det språk, segt men soft, och så ensemblesång, så jäkla kul alltså, älskar den lektionen! Teatern var inställd för Tina var sjuk... så vi slutade 13.50. Fick även reda på att nästa onsdag 19.00 får vi i musikalklassen gå och se Goodnight Sweetheart gratis på Maxim :) Härligt! Tyvärr kom jag just på att jag har min älskade älskade dans då! Den slutar 19.00 och då börjar musikalen. Kan inte nån uppfinna en teleporteringsmaskin?! Skulle vara väldigt uppskattat, lovar...
Efter skolan gick jag och Sabina och hälsade på på Djuråsskolan, alla lärare frågade 20 frågor om gymnasiet... tjatigt blev det! Sen tog vi och gick hem till Sabina och tog det lugnt, kollade lite på True Blood och åt mellis, gick till Konsum och köpte godis (äckligt! :s ) och tuggummi och sen gick vi till låg/mellanstadiet och åkte linbana och åkte karusell, haha askul:D Vi höll på att flyga av och shit vad yr man blev ;p Sen låg vi i den stora gungan i säkert en timme och snackade och kollade på alla småbarn som lekte i klätterställningen, jag ville också men småbarnen försvann ju aldrig -.- Sen blev jag hämtade av mamma och sen har jag bråkat som tusan med henne, bara för att man stör sig på nåt och säger till så blir det ett himla humör. Men jaja... Nu ska jag snart sova, sov bara 5 timmar inatt pga EN VISS PERSON som skickade sms och var rädd för spöken. Haha, hoppas du kan sova inatt Ferre. Tjabba!

(och nån gång ska jag ladda upp en massa bilder, men inte nu.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0