lördag

Vaknade typ 10 i 9 idag, sen åkte jag och pappa till Aspeboda GK och sen till byggmax, coop forum, ica maxi, Fröbergs och konsum, kom hem typ 12. Jag har sett high school musical 3 idag, grinade såklart (grinar typ till alla filmer -.- ) och ätit Ben&Jerrys Phish Food, asgod! Så har jag suttit ute och löst korsord i solen. Det är nästan sommarväder idag ju :D Grannen höll på och klippa gräset med en sån där gräsklippare utan motor, jag ba "hejhej" och satte mig i solen och chillade och åt glass. Stackarn :p Men vadå, har man köpt glass ska man väl äta den ;) Och har man långt gräs ska man väl klippa det. Haha! Life is unfair. Men idag äre najs living! Förutom att jag har ont i handleden, huvudet och bakom ögonen. Men men. shit the same. Tjabba! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0