helg!

Hej! :)
Idag har varit en väldigt bra dag! Konstigt att man kan ha så olika dagar!

Dagens schema:



Började som ni ser med naturkunskap, höll på med blandningar och kemiska föreningar och gjorde järnsulfid av järnpulver och svavelpulver. haha, roligt. Men luktade ÄCKLIGT! Sen hade jag svenska, skulle läsa om antikens litteraturhistoria men gjorde typ inget :p Gick och åt, för halv 12, på håltimmen, skulle vi spela upp teatern för en BF:1-klass. Det gick prima, bästa föreställningen :) Sen hade jag sång halv 1, (första delen av sånglektionen är Vickis), det gick också bra :) Sen engelska, såg på film (In the name of the father) och gjorde glosförhör, hann med 14.10-bussen hem! Bra dag!
Nu är jag hos pappa, ska kika på idol nu och sen ska jag nog chilla lite och sen sova. Imorgon får vi se vad som händer, om jag och pappsen hittar på nåt eller bara är hemma och myser. Det är vilket som, spelar ingen roll. På söndag kväll är det först träning (tror jag) halv 6, och sen ska jag hem till Vickis så ska vi gå tillsammans hem till Norriz och han ska typ ha fest/myskväll med några kompisar :) Så ska jag och Amanda sova där till måndag, (är ledig då) och sen börjar skolan på tisdag. På onsdag är det orienteringsdag... suck.
Tjabba!

Veckoschemat (har inte riktigt alla lektioner, men ändå:


Kommentarer
Postat av: sabina

svar: tack:D är nervös...:P

2009-09-18 @ 21:13:24
URL: http://sabinasbild.blogg.se/
Postat av: adam lagerström

vi slutar vid 12 på fredagar



http://adamlagerstrom.blogg.se

2009-09-19 @ 00:51:37
URL: http://adamlagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0