fryser

Jag fryser :( Jag vill inte ha höst. Visst jag fattar att det är fint osv men hallå, det regnar hela tiden. Det är väl inte kul heller! Och det är kallt så man fryser hela tiden och kan inte ha klänning. Och det är inte sommar så man kan inte gå ut utan att behöva krångla på sig strumpor och skor och jacka och sjal osv. Och det går mer och mer mot vinter :( :(. ÅH, vill inte! :( Sommaren är bästa årstiden enligt mig. Men, ska inte klaga nå mer. Det gör tyvärr inte saken bättre... Jag vill åka utomland. Nä men sluta nu Lisa, ge dig.

Jag har just kokat kola, mitt lördagsgodis, haha ;) Ska väl titta efter om det går nån bra film ikväll eller nåt. Men jag ska gå och lägga mig ganska tidigt också, det gäller att passa på att sova mycket när jag är hos pappa, har så jääääkla skön säng här :D Haha, Tjabba!

Kommentarer
Postat av: sabina

Håller med dej, skitväder!! Vi åker till USA om ngt år ;) stå ut :D Nice me heemma-kola :D

2009-09-05 @ 20:08:12
URL: http://sabinasbild.blogg.se/
Postat av: Lisa

Aa vi får försöka stå ut ;)

Gud vad härligt att ta ett friår i USA efter gymnasiet :o

Jaa jättegott! :D<3

2009-09-05 @ 23:30:47
URL: http://crossunwind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0