fredag!

Idag är det fredag!
Hade sovmorgon, började 9.35 med svenska, men jag gjorde ingenting för jag var klar med fanatismuppsatsen :p äraren var jättenöjd med min sommarberättelse också :D Skulle spelat upp våran teater för BF1:orna sen men Liza var sjuk så det gick inte, men det gör inget, inte för mig iaf. Kanske blir nästa fredag. Hade sång sen, sjunger ju "Sweet child o' mine" med Guns 'n Roses, sjunger hela låten i overdrive (väldigt starkt och jobbigt) så man blir helt slut :p
She´s got a smile that it seems to me
reminds me of childhood memories
where everything was as fresh
as the bright blue sky <--- där får jag andas första gången, haha.
Aja.. Hade engelska sen, läraren hade fått reda på att vi hade gått till rektorn och klagat på honom så han verkade lite ledsen och så fick vi skriva upp förslag på vad vi tyckte skulle ändras. Sen slutade jag och gick till resecentrum och åkte hem. Funderade på om jag skulle till Café Peace&Love ikväll men orka. Har ändå ingen att dra dit med ;) Guldgossen som spelar där idag. Det blir hemmakväll med idol istället! Tjabba!

Kommentarer
Postat av: sabina

Låter som om man skulle svimma av mitt i låten ;D :P

2009-09-11 @ 20:25:04
URL: http://sabinasbild.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha joru, känns lite så också... :D

2009-09-11 @ 21:05:39
URL: http://crossunwind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0