film, matte och dans

Ja, sov ganska länge idag men sov inte bra alls :( Tror det var för ljust, för varmt eller något. Såg på film ("9 månader") och gick omkring i pyjamas till typ 17, sen bytte jag till träningskläder och åkte iväg till dansstudion för teknikträning. Idag blev det extremt mycket snurrar, både chainesnurrar och piquesnurrar så man blev rejält yr! Emma hade med sig muffins för hon fyller år idag, det var mumsigt :) Sen stannade vi i Offroad kvaren halvtimme efter för att öva koreografierna, gick över förväntan! Det känns bra. Imorgon tror jag att jag skulle följa med Vickis hem, på kvällen ska vi till Falun och kolla på teater ("Jävla finnar", hanlar om nedläggningen av nåt bruk) med teaterklassen. Nu ska jag lägga in lite bilder från kameran, vi får se om jag lägger upp några här sen. Tjabba!

Kommentarer
Postat av: sabina

Svar: Eller hur, han är heeelt underbar!! :D <3

2009-09-28 @ 18:00:47
URL: http://sabinasbild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0