fanatism, idol och teater

Äntligen klar med uppsatsen om fanatism! Så skönt! :) Blev ganska nöjd faktiskt.
Har även hunnit kolla på idol, alltså en del är ju helt störda om de verkligen tror att de kan sjunga? Seriöst. Lite uppfattning om sin egen röst måste de väl ha? Inte för att jag skulle gå vidare, men jag söker ju inte heller, de som söker fast de sjungar som kråkor, vad tror de egentligen? :p
Aja, imorgon ska vi ha teaterföreställning för BF1:orna, våran teater om likabehandlingsplanen. Ska bli kul, och vi ska göra det på våran 3-timmars håltimme så det är najs, slipper man en del av den också. Annars brukar jag ha 4 lektioner på fredagar varannan vecka varav 3 räknas (sången är så kort), och 3 varannan vecka, varav alltså 2 räknas :p Mellan svenskan på morgonen och engelskan på eftermiddagen har vi 3 timmars hål, med bara en halvtimmes avbrott för sång typ. Men jaja, man får stå ut. Man kan ju passa på att göra läxor och sånt :)
Ska bli skönt med sovmorgon imorgon, det är typ sk2 och kanske några från E2b tror jag som har Nk imorgon, vi hade förra veckan. Nu är jag trötter så nu ska jag typ sova strax. Tjabba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0