:(



ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!

Jag är trött, men jag har inte kunnat sova på felra nätter, jag kan liksom inte. Jag bara cvrider och vänder mig och vaknar 100 ggr/ natt och jag har provat ALLT! Öppet fönster, stängt förster. Extra täcke, varmt täcke, svalt täcke, inget täcke. 2 kuddar, 1 kudde, ingen kudde. Musik, ingen musik. Sova på rygg, sova på sidan, sova på mage. Det gååååår inte. Och nu är jag så himla trött så om jag inte kan sova ordentligt inatt så kommer jag vara himla grinig imorgon.
Dessutom har jag fått nån himla hosta, + att mina halskörtlar och mitt öga fortfarande är svullna. DET VAR I MAJ som jag hade körtelfeber! Ge dig nån gång himla virus. Och så har jag ont i knät, och himla läkaren ringer ju aldrig, de skulle ringa om de fick nån tid men eftersom det inte var "akut" så dröjer det väl... Men hallå, det är akut för mig, om jag dansar när jag har ont kanske det blir värre, och jag vill inte låta bli att dansa, dansen är allt. Vad är jag utan dans? Inte mig själv iaf...
Och jag saknar Sabina.

Var ute och tog några kort idag, de kanske kommer upp på bloggen imorgon.
Tjabba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0