... ... ...

Jag har inte så mycket att säga... en ja, dansen igår var sjukt najs, dans är ju bäst som alla borde fattat att jag tycker, haha :p Missade musikalen Goodnight sweetheart, men kan ju betala och gå och se den sen. De andra säger att den var bra iaf.
Jag har blåmärken på knäna från dansen. Men ja, det är sånt man får ta. Nu äre såhär, att jag har ont i knät :( Jag vet inte om det är översträckt, eller om det är nån himla inflammation eller vad tusan det är men sjukgymnasten skulle höra av sig om jag skulle få en tid nån gång. Så vi får väl se hur det blir... jag vill bara inte att det ska hinna bli värre så att det blir svårare att läka... Får väl hoppas att de hör av sig snart...
Annars har jag haft en lugn och rolig dag, schemat:
dans 08.00 - 09.35
spanska 10.15 - 11.10
lunch 11.10 - 12.20
ensemblesång 12.20 - 13.50
teater 14.00 - 15.20
Sen gick bussen 15.40 så jag tog en promenad till resecentrum istället för att vänta på bussen vid skolan. Och det var tur att jag gjorde det för annars skulle jag inte fått nån sittplats, hela bussen var full i ungar. Men men. Träffade på Carro, hon skulle med samma buss. Det var väl kul, hade mycket att prata om iaf, för vi har inte träffts på cirka hundrafemton år.
Men nu ska jag ta och avsluta här, måste skriva om fanatism :( Himla skolarbete. Aja, Tjabba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0