chill-lördag

Idag har det varit en riktigt lugn dag, har bara städat lite och chillat. Jag borde ha pluggat matte, men nejdå... (a) Det får bli en annan gång haha! Jag undrar varför man alltid har så lätt att skjuta på tråkiga saker fast man vet hur skönt det är när man väl är klar med dem? Men asså... jag orkar inte just nu... haha. Dålig ursäkt. Men matte B är faktiskt jobbig, det jobbigaste tycker jag är att vi har så få lektionstimmar i matte nu så om man inte räknar som en idiot på de 2 lektioner i veckan som vi har så måste man typ ta hem hela tiden och räkna. Och här hemma har man ju ingen mattelärare tyvärr. Men det är egentligen inte att förstå hur man gör som är svårt, jag fattar ju liksom, det svåra är snarare självdiciplinen och att få sig själv att ta tag i det! Haha! Tjabba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0