Så TRÖTT!

Jag är så trött! På allt! Helt sjukt :( Jag vill bara gå och lägga mig och inte vakna på länge! Usch.

Men jag har goda nyheter också! Min storebror som bor i Stockholm kommer på fredag! :D Jag har inte träffat honom på flera månader <3 . I början av december kommer min andra storebror som bor i San Fransisco som jag inte har träffat på 2 år, gissa om han är saknad<3! Slutet av sommaren 2007 träffade jag honom sist :o

Sen kanskekanskeKANSKE, KANSKE(!) jag ska åka på utbyte till Alcoy i mars, v.10! Bo hos en familj i en vecka, och om det blir av så kommer det bara kosta 700 kr för mig eftersom att skolan betalar! Helt sjukt! Jag hoppas verkligen! Skulle verkligen vara underbart med omväxling! Haha shit vad spännande. Sen kommer en spanjor isf att bo hos mig en vecka nästa år eller termin eller nåt. Men gud vad besviken jag kommer bli om det inte blir nåt av! :(


Kommentarer
Postat av: sabina

Du har en hel del att se fram emot, Lisa :D Vad roligt! Jag vill också ha de! Ha ngt att se fram emot... känner exakt som du, vill bara gömma mig under täcket och sova! Men vi måste se ngn dag innan vi gör det ;)

2009-10-20 @ 20:27:57
URL: http://sabinasbild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0